Randy Pausch Last Lecture

Quan vaig escriure el post L'última lliçó vaig buscar informació a internet sobre el llibre en si i el seu autor. En cap moment la meva idea va ser fer un monogràfic sobre Randy Pausch, era més aviat una constatació que res és per casualitat, parlar d'esperança i fer un petit homenatge (un regalet) a dues persones meravelloses que m'estimo molt. Tot i així com podeu veure hi he anat donant voltes, vaig trobar a youtube la conferència sencera que va ser l'origen de L'última lliço. No m'hi he pogut resistir! Us la recomano, ara dues cosetes que poden fer-vos-ho pensar dues vegades, una: dura una hora i quart (per tant paciència), l'altra és en anglès i no l'he trobat subtitulat. I'm sorry!!!!

Professor Randy Pausch de Carnegie Mellon (23 d'oct., 1960 - 25 de juliol, de 2008) donava la seva última lliçó a la universitat 18 de set., de 2007, davant d'un McConomy Auditorium ple. En la seva presentació que parlava, "Realment Aconseguint els Seus Somnis d'Infantesa", Pausch parlava de les seves lliçons que havia après i donava consells als estudiants en com aconseguir la seva pròpia carrera i objectius personals. www.cmu.edu/randyslecture. (youtube)

Comentaris

cristinasauq ha dit…
Hola, el llibre m'ha transmet moltes sensacions... i quan vaig veure el video en el Youtube… vaig pensar que a les persones ens anirien bé que ens ensenyesin més leccions de vida. Leccions que ens ajudaran a superar les situacions més difícils. Amb aquest positivisme és amb el que va viure Randy, i amb aquest positivisme hem de continua-lo amb la web dedicada a ell: cadenadeoptimismo.org.

Entrades populars