La teva veu compta!


Amb aquestes paraules s'esquinsava un silenci en un entorn innoblidable com és el Gran Teatre del Liceu. Per unes hores es va fer un petit miracle, una petita esperança per la infància. Es van unir les veus contra l'exclusió social.

A través de paraules, imatges, cants i músiques es van celebrar 25 anys de somnis, projectes i realitats fetes possible pel Casal dels Infants del Raval. Es van obrir portes a l'oportunitat de canviar les vides de moltes persones, famílies, joves infants.... per poder aconseguir un futur millor en el Món.

Un concert irrepetible i únic amb participació de cantants i músics com Lluís Gavaldà, Whiskyn's, Martirio, Mª del Mar Bonet o de Facto de la fé y las Flores Azules. Junts per un somni, junts per fer realitat una utopia.

Vull una escola que m'aculli i m'ofereixi el màxim d'oportunitats.... on els meus pares puguin participar i implicar-se molt més.

Vull espais on aprendre un ofici i oin m'ajudin a trobar feina

Vull poder tenir un reforç per l'estudi i millorar en l'escola

Vull persones que m'escoltin i m'orientin

Vull entitats que es mullin per millorar l'entorn

Vull activitats que m'ajudin a relacionar-me amb els companys

Vull espais que acullin al nouvinguts

Vull que s'ajudi els que encara estan pitjor que jo

Vull que les famílies trobin oportunitats per compartir amb d'altres, i no trobar-se soles

Vull que les dones tinguin les mateixes oprtunitats que els homes

Vull que la gent gran em miri amb confiança

Vull que el diàleg i el respecte per la diferència sigui una realitat

i si m'equivoco, vull poder tenir una segona oportunitat.

Per tots una música curiosa, un grup que no havia sentit mai.... Facto Delafé y Flores Azules amb "Desde el este" (no he trobat una versió més adequada). L'actuació única.



Casal dels Infants del Raval és una Associació no lucrativa i no governamental independent que afavoreix processos de canvi en un entorn proper i promou la mobilització ciutadana i el voluntariat actiu. La tasca iniciada, ara fa ja fa un quart de segle, té com a eixos vertebredors diversos projectes centrats en Suport Social a Infants i Famílies (proporciona activitats educatives amb l'objectiu d'educar integralment), Suport al Procés Escolar (Una de les funcions primordials del Casal és donar resposta a les dificultats d'adaptació i seguiment del procés escolar dels nois i noies amb UEC unitat d'escolarització compartida i AEC activitats d'escolaritació compartida), Integració de Joves sense Xarxa Social (L'objectiu d'aquest àmbit de treball és atendre i acompanyar joves que pateixen les conseqüències d'una migració temprana, oferint-los els recursos formatius, educatius i socials necessaris per a millorar i normalitzar la seva situació), Formació i Inserció Social i Laboral (facilitar la inserció social i laboral de nois i noies en situació de risc mitjançant un acompanyament personalitzat, integral i intensiu) (font: web del Casal dels Infants del Raval)

Comentaris

Entrades populars