Els millors desitjos per Nadal

És ben cert que els temps canvien, almenys pel què fa a les tecnologies No fa gaires anys que tothom, uns dies abans de les festes de Nadal, enviava felicitacions per correu postal. Les anaves a comprar, t'asseies, les escrivies, buscaves les adreces de cadescú i le tiraves a la bústia. Actualment aquesta tradició s'ha "modernitzat" i molts, jo inclosa, ens hem passat a la via digital i telemàtica. Enviem felicitacions via mail, algunes amb un senzill missatge, altres més elavorades, però totes entrenyables.

En aquest procés, ahir vaig enviar la meva felicitació a amics/es meus/es. Com a resposta i intercanvi n'he rebut d'altres. M'agradaria ensenyar-vos-en una, d'elles, que m'ha l'ha enviada una amiga i blocaire, la Carme de "Nova col.lecció de moments"
Moltes gràcies Carme

Comentaris

Carme Rosanas ha dit…
Moltes gràcies a tu, Aina, per haver posat la meva "postaleta" al teu blog.

Amb els millors desitjos. Una abraçada.

Entrades populars