Avui m'acomiado del blog

Primerament vull demanar excuses a tots els amics i amigues a qui amb il·lusió vaig anunciar la meva col·laboració al blog. Tal com, amb molta perspicàcia, m’advertia una bona amiga, allò que és difícil no és iniciar un blog, sinó donar-li continuïtat. Cal que post a post el blog vagi agafant una línea, mostrar amb constància i coherència una sensibilitat pròpia i això amb dues veus pot ser una tasca més complicada. És per això que us anuncio que la meva participació, més aviat escadussera i inconstant, esgarrapant hores de son o de la planxa, avui s’acaba.
Agraeixo moltíssim a tots els blogcaires i visitants del blog el que m’han hagin fet sentir el seu caliu, comentaris, afecte i suport. També li agraeixo molt a l’Aina el haver-me permès conèixer aquest món i gaudir d’aquesta experiència que m’ha sorprès i entusiasmat, tot i ser jo l’antítesi dels amants dels recursos informàtics. A tots una abraçada i bons ànims! Us aniré seguint de prop, ara ja sé que hi ha un ciberespai ple de gent fantàstica.

Comentaris

Entrades populars