नमस्ते Namasté.


Darrer dia d'un mes de gener que ha estat molt especial. Especial des del punt de vista del que s'ha viscut, del que s'ha arribat a escriure, del què s'ha plasmat al món i que d'alguna manera s'ha intentat fer una pinzellada a Una Real Utopia.

Hi han hagut moments de tot, d'esperança per un any 9 que iniciàvem, dolor per una ofensiva a Gaza inacabable, pors, inseguretats, mecanismes de defensa... en forma de trilogies a ritme de musical, i Llum davant de les tenebres del dia a dia.

Visitant altres blogs, en molt d'ells la tònica ha estat similars, potser amb altres llenguatges però tots en el fons hem expresat al llarg d'uns llargs trenta dies el desig, l'esperança d'un Món millor, d'una nova Humanitat on el dolor, el sofriment, la violencia, la discriminació, la guerra, la mort... fossin un malson del passat.

Tant de bo tots aquests posts que he escrit aquest darrers dies i els que han escrit altres blogaires, no quedessin a l'oblit d'una realitat virtual, es poguessin plasmar en una realitat tangible per construir un Món nou.

Namasté
Jo honro el lloc dins teu on l'Univers sencer resideix.
Jo honro el lloc dins teu d'amor i llum, de veritat, i pau.
Jo honro el lloc dins teu on quan tu estàs en aquest punt teu,
i jo estic en aquest punt meu, som només U


Una versió diferent de "This Little Light Of Mine" interpretada per Bruce Springsteen i The Sessions Band en directe des de Dublin. Una Llum per tota la Humanitat!

Comentaris

Entrades populars