Tot té un sentit

La idea de fer aquest blog, l’entusiasme i constància per implicar-m’hi i la seva realització tècnica corresponen totalment a l’Aina. Jo us faig ara, cinc cèntims, de què m’ha animat a participar-hi tot convidant-vos a fer els vostres comentaris.
Penso que el segle XXI ens proposa un extraordinari repte. Ens trobem davant del previsible col·lapse general del sistema actual d’explotació de recursos i de les creences que el sustenten. La nova consciència global qüestiona les visions partidistes, tot fent-nos responsables a tots del que passa al planeta. Les nostres prioritats trontollen davant l’urgència de salvaguardar la Terra. Jo voldria amb aquesta eina col·laborar a generar un sistema just i respectuós per a tots els pobles, on es reconegués la dignitat de tot ésser viu i un màxim respecte pel nostre meravellós planeta.
Cada poble, cada comunitat, cada cultura, cada persona pot aportar el seu gra de sorra davant aquest repte que exigeix les energies de tots i cadascun de nosaltres: fer del nostre planeta un món on les noves generacions puguin viure en pau, on no se'ls modeli per veure la realitat a través dels filtres de les creences, dogmes o interessos, i on tots fem ús del nostre seny i intel·ligència pel bé comú.

Avui un parell de frases em presentaran:

NO MIRIS ENRERA AMB IRA, NI ENDAVANT AMB POR, MIRA AL TEU VOLTANT AMB ATENCIÓ.
James Thurker

UNA NIT EM VAIG PERDRE EN UN DESERT I VAIG TENIR UNA REVELACIÓ. EM VA INUNDAR UNA CONFIANÇA EXTREMA, LA CERTERSA DE QUE TOT TÉ UN SENTIT I QUE HAVIA D’ADMETRE ALLÒ INCOMPRENSIBLE. UNA SENSASIÓ QUE TOTS HEM TINGUT EN LA INFANTESA: PER A L’INFANT EL MÓN ÉS MISTERIÓS, PERÒ CONFIA. LA FE ES RETROBAR AQUEST SENTIMENT.

Éric-Emmanuel Schmitt
(Guionista i director de la pel·lícula : Odette, una comèdia sobre la felicidad)

Comentaris

Anònim ha dit…
Teresa!
Quanta raó tens, les teves paraules causaran sensació a tots els que llegeixin aquest Blog. Esperem sigui un inici de concienciació per les noves generacions que estan pujant darrere nostre. Lules

Entrades populars