Ales per a l'eternitat


Ales sense mi
Era agost, i estava mirant cap al cel. Amb una mà protegint els meus ulls, vaig veure un falcó que s'elevava en els corrents del arremolinat i tebi aire. Més alt i més alt volava, fins que amb un crit sobrenatural, va desaparèixer.

Al moment, em vaig sentir abandonat, per què estens les teves ales sense mi?, Em vaig lamentar. Llavors el meu esperit va dir: "La manera com el falcó vola no és l'única. Els teus pensaments són tan lliures com qualsevol ocell". Així que vaig tancar els meus ulls i el meu esperit va enlairar-se, volant tan alt com el falcó, i encara més, de manera que veia tota la terra allà baix. Però alguna cosa estava malament, per què em sentia tan fred i sol?

"Esteses tens ales sense mi", va dir el meu cor. Què té de bo la llibertat sense amor? Així que em vaig dirigir a poc a poc cap al llit d'un nen petit malalt i li vaig cantar una cançó de bressol. Ell es va adormir somrient, i el meu cor va enlairar unint-se al meu esperit mentre rondava la Terra. Era lliure i estimava, però encara alguna cosa havia malament.

"Esteses tens ales sense mi", va dir el meu cos. "Els teus vols són només imaginació". Així que vaig buscar en llibres que abans havia ignorat i vaig llegir sobre sants de totes les èpoques que realment volaven. A l'Índia, Pèrsia, Xina i Espanya (fins a Los Angeles!), El poder de l'esperit ha aconseguit entrar no només al cor, sinó també a cada cèl · lula del cos.

 "Com si fos portada a dalt per una gran àguila", va dir la Mare Teresa, "el meu èxtasi em va elevar dins de l'aire" Vaig començar a creure en aquesta increïble gesta, i per primera vegada, no em vaig sentir deixat de banda. Jo era el falcó i el nen i el sant. En els meus ulls, les seves vides es van tornar sagrades, i la veritat va arribar a Casa: Quan la vida és vista com Divina, a tothom li creixen ales.
Wings without me- Michael Jackson

Hi ha moments a la Vida que et fan retornar a allò que tenies en certa manera oblidat, o si més no aparcat per un temps. 

Avui, escric com a homenatge com a record i amb etern agraiment per tenir l'honor i el privilegi d'haver-me trobat al Camí de la Vida a un àngel ,que ara ja pot acollir i acompanyar a tots aquells que necessiten la Llum cobrint-los amb les seves ales eternes . 

Gràcies per haver compartit amb tots nosaltres la teva Pau i l'Amor envers el Pare i ajudar-nos a trobar el nostre camí per apendre a empendre el vol sols.

Amb eterna gratitud, fins a sempre, ... un petó Ainhoa!


Comentaris

Entrades populars